חוויה עוטפת, מיטיבה, אותנטית, מלמדת, קשובה.
אני יותר ערה למחשבות שלי - האם הן מחזקות או מחלישות אותי? תפיסה מסוימת שלי לגבי עצמי - פחתה בצורה משמעותית.
החברותא במסעות בכלל, ובפרט הישיבה סביב המדורה והסיפורים האישיים ששיתפנו בספונטניות ובגילוי לב, והתמיכה והקבלה בעקבות השיתוף.
לימודי הסדר הטבעי הם שילוב בין הלמידה התאורטית להתנסות האישית, החיבור לטבע (גם במיקום הקבוע בקציר, גם בפעמים שניפגשנו בחוץ וכמובן במסעות), וכמובן ההנחיה של טלי, שעושה זאת בחוכמה ורגישות, ולא מוותרת לאף אחת.
מיכל מלאכי