מסע מרחיב תודעה לנשים בערבה.
שלושה ימים חוויתיים ומהנים,
של גילוי מחודש והיזכרות בסדר הטבעי שלנו.
מפגש עם מרחב נשי חדש,
עם מעגל אשר קסם מתרחש בו והלב נפתח.

הולכות דרך בערבה

הולכות דרך הן ריטריטים וסדנאות התפתחות לנשים, בארץ ובחו"ל המשלבות טיולים, שהות וחיבור לטבע, התרחבות וצמיחה פנימית לצד זמן נשי קרוב, חוויתי ומהנה. אנו זזות לרגע מהשגרה ולוקחות לנו זמן... לעצירה, התבוננות והקשבה. יוצאות מאזורי הנוחות כדי לתת ללב מקום להיות, כדי לנער את האבק מההרגל ומהמובן מאליו, להיזכר במשמעותי עבורנו, להנות מהחוויה ומההיכרות עם חברות חדשות למסע.

לסדנאות של הולכות דרך ערך מוסף גבוה, ביצירת בהירות ותמיכת תהליכי חיים, לצד זמן טבע, מנוחה וחיבור לנשים נוספות אשר הופכות להיות שותפות קרובות לדרך וללב. ♣️ טלי ברגר

מה בתוכנית?

סדנת צמיחה בהנחיית טלי ברגר- מפגשי שיח קבוצתיים מחזקים ומהנים בשיטת הסדר הטבעי. שני לילות במתחם האירוח "מעיין במדבר" הממוקם בערבה, בטבע מדברי יפיפה . זמן מדבר ומרחבים, טיולים רגליים (לא קשים) יוגה /תנועה בבקרים זמן נשי איכותי, תומך ומחבר, מפגש עם פשטות, עוצמה, שקט עם מעגל אשר קסם מתרחש בו והלב נפתח.

תאריך הסדנה הקרובה: 16-18 במאי

עלות למשתתפת בחדר זוגי: 2300 שח

*חברה מביאה חברה - תקבלו שתיכן 5% הנחה*

העלות כוללת

• סדנה בהנחייתי - מפגשים מרחיבים ותומכים (הסדר הטבעי). • תרגולי תנועה/יוגה בבקרים • 2 לילות ו 3 ימים במתחם האירוח מעיין במדבר • 6 ארוחות מלאות + נשנושים ופירות • טיולים וזמן מדבר ופינוקים נוספים.

מספר המקומות מוגבל לכל סדנא ♣️

יש לך שאלות?
בואי נדבר

 עדיין מנסה למצוא מילים. זה לא פשוט לתאר את התחושות וההתרחבות. מה שבטוח, שזה לא משהו מדהים שקורה ונגמר. מה שנפתח ומתעצם בתוכי במדבר עם טלי, ממשיך איתי לחיים. זה כמו לעבור שלב במשחק:) הייתי פעמיים ואחזור שוב ושוב. המרחב הטוב הזה, הלבד והביחד, המדבר והלב שנפתח- כל זה נשאר בתוכי, מרגיע, וממלא. תודה טלי💕 

שירי שילון

 הרבה זמן חיפשתי לי קבוצה או מקום שאוכל לנסוע לטייל בו. רצה הגורל ונחתתי על הולכות דרך. לא ידעתי כמה אני חכמה וכמה הכל מכוון ומכוון. גיליתי קבוצה מדהימה של נשים שמטיילות יחד. איזון מושלם בין לבד ויחד, אוכל מדהים, תחושת ביטחון התפתחות אישית, שלושה ימים של מסע של פעם בחיים. לא אגזים אם אומר שאלו בין המסעות המשמעותיים בחיי, יחד עם הודו ודרום אמריקה שלושת הימים במדבר עם הולכות דרך החזירו אותי לעיר אישה קצת אחרת, חכמה יותר, אוהבת את עצמה יותר ואמיצה יותר. 

אלמה דישי

 אי אפשר לתאר במילים. מסע עם אישה מדהימה שעושה הכל באהבה, בנחת , בשקט, להכיר את עצמך טוב יותר עם ובעזרת נשים מדהימות השותפות למסע, להירגע, לנשום לחשוב…. להיות. פשוט קחו את עצמכן והצטרפו מומלץ מאוד אני חוויתי ונהנתי. 

אביבית אמנו מרק
על שיטת הסדר הטבעי
התכנים בהולכות דרך נלקחים מתוך תנועה רחבה שפיתחתי שנקראת, הסדר הטבעי.

הסדר הטבעי היא פרקטיקה טיפולית משנת תודעה,
אשר יש בכוחה להחזיר אותנו אל העצמי האותנטי ואל הסדר הטבעי שבנו,
דרך בחינה ופירוק של התניות רגשיות, חברתיות
ושחרור דפוסים ואמונות מעכבות.

הבנת החוקיות של הסדר הטבעי
מאפשרת לנו ליצור בהירות בהבנת הסיבות לחוקיות המנהלת את חיינו,
לזהות דפוסים וחסמים שאינם תואמים את חוקי טבע הדברים
ומשום כך גורמים לנו סבל ומעכבים אותנו מלחיות חיים
חופשיים ושמחים יותר.
מה עוד קורה אצלנו?
לכל הסדנאות:

על המקום

מתחם "מעיין במדבר" הממוקם בקיבוץ יהל שבערבה בלב נוף מדברי מרהיב ומוקף במסלולי טיול וטבע, מספק חדרי אירוח ממוזגים ומאובזרים הכוללים חדר רחצה ושירותים מטבחון מצוייד במקרר קטן, מקרוגל ופינת קפה החדרים שוכנים בתוך גן ירוק שופע צמחיה ופינות חמד ציוריות פינת מדורה ופינות ישיבה נעימות. המתחם ממוקם בפתחו של נחל יעלון היפיפה ומאפשר לנו טיולים ושהייה במדבר, לצד לינה ואירוח בתנאים נוחים.

 חוויה שיש בה חיבור ונפש ורגש. כמו שיר שאפשר להיזכר בו בכל מקום ולשיר: את השקט של המדבר, הנופים, המרחבים. בלי "צריך" רק "רוצה". נשים נפלאות שהולכות בדרך לצידך ואיתך, לבבות פתוחים, הרבה חוכמה ונחמה ואנרגיה טובה, מרפאת. אפשר להרפות ופשוט להיות. 

יפעת רובין שביט

 לכל הנשים האהובות בחיי זו היתה חוויה מאוד משמעותית עבורי. סיני שמספקת את התפאורה המושלמת, נשים איכותיות אחת אחת וצוות בניצוחה של טלי, שהראתה לי מהי אותנטיות ורגישות לרוב, עם שתי אסיסטנטיות משכמן ומעלה. כך חלומות מתגשמים בצוות שכזה וכל מילה שנשמעת מליצית מתאימה פה כמו כפפה ליד. בורכתי 

עינת סטמפו

 חווית חיים שאחריה רוצים עוד ממנה.. עיסוי עמוק ללב ולנשמה❤️ המדבר מאפשר את השקט, העוצמה והיופי, וההון האנושי מעצימות את החוויה וממקסמות אותה, כך שתיהיה הכי נעימה, נינוחה, טעימה ומחבקת. טלי יצרה מרחב מופלא ומדויק שמעצים ומגדיל את כל מי שבו. עוצמה ורכות נשית במיטבה💕 

יערית אלתרמן

נעים להכיר

טלי ברגר פרידמן מטפלת ומלווה תהליכי התפתחות וריפוי לשינוי תודעתי, דרך גישה המבוססת על אינטגרציה של כלים מעולם הפסיכולוגיה, הטבע והרוח. מפתחת את מודל "הסדר הטבעי- The natural order"-פרקטיקה להתפתחות אישית. יוצרת את "הולכות דרך"- סדנאות ומרחבי צמיחה לנשים בטבע. מקימה את "מרחב התפתחות - הסדר הטבעי" - מרכז למידה ומרחב לסדנאות. מנחת קבוצות וסדנאות מוסמכת בארץ ובעולם, מאמנת אישית, בוגרת לימודי NLP ואקו תרפיסטית מלידה. חוקרת טבע, רוח ונפש האדם כדרך חיים. ♣️

החזון שלי הוא לעודד חיים הניזונים מחוקי הטבע והבריאה חיים משמעותיים המחוברים לאני האותנטי והייחודי שאנו, להקים קהילה אנושית מתפתחת שיש לה בית קהילה שתהדהד החוצה תודעת מציאות מיטיבה כזו שיש בכוחה להפחית את הסבל האישי והחברתי ולעורר חיים של משמעות ושמחה. החיים עבורי הם מסע מרתק, אין לאן להגיע, רק לדייק את הדרישה הפנימית להיות חופשיה ומאושרת.

נעים להכיר

מלאי את פרטייך ונדבר ממש בקרוב

bergertali71@gmail.com 050-3334596


*
*